Naravoslovni predmeti na tehniški gimnaziji
Naravoslovni predmeti biologija, fizika in kemija so temeljni predmeti izobraževanja na tehniški gimnaziji.
Izzivi 21. stoletja, kot so globalno segrevanje, genetski inženiring ter okoljski in energetski problemi zahtevajo vse več znanstvene pismenosti od vsakega posameznika, kar pomeni, da mora poleg znanja osnovnih konceptov, zakonov in metod biti sposoben integrirati to znanje z znanji iz drugih področij ter to znati uporabiti v vsakdanjem življenju.
Tako predstavlja pouk naravoslovnih predmetov sredstvo za usposabljanje dijakov, da bodo kot odrasli sprejemali odločitve, ki bodo v skladu z znanstvenimi dognanji in bodo razumeli pomen znanosti za človeško družbo in razvoj tehnologije.
Izzivi 21. stoletja, kot so globalno segrevanje, genetski inženiring ter okoljski in energetski problemi zahtevajo vse več znanstvene pismenosti od vsakega posameznika, kar pomeni, da mora poleg znanja osnovnih konceptov, zakonov in metod biti sposoben integrirati to znanje z znanji iz drugih področij ter to znati uporabiti v vsakdanjem življenju.
Tako predstavlja pouk naravoslovnih predmetov sredstvo za usposabljanje dijakov, da bodo kot odrasli sprejemali odločitve, ki bodo v skladu z znanstvenimi dognanji in bodo razumeli pomen znanosti za človeško družbo in razvoj tehnologije.
V programu tehniške gimnazije na Srednji elektro šoli in tehniški gimnaziji dajemo velik pomen prav naravoslovnim predmetom biologiji, fiziki in kemiji, v okviru katerih pri dijakih predvsem razvijamo sposobnost
- kvalitativne analize problemov,
- kritičnega razmišljanja in
- iskanja najustreznejših strategij za reševanje problemov.
Vsi trije naravoslovni predmeti so obvezni del prvih dveh letnikov gimnazijskega programa. Na koncu drugega letnika si dijaki izberejo vsaj enega od treh predmetov.
Pri vseh predmetih dijaki izvajajo eksperimentalne vaje s pomočjo sodobnih merilnih pripomočkov, ki omogočajo meritve v realnem času in računalniško obdelavo podatkov ter se poleg veščin eksperimentalnega dela učijo tudi dela v skupinah. Nekaj utrinkov z eksperimentalnih vaj je podanih na spodnjih fotografijah.
Dijaki lahko svoje znanje naravoslovnih predmetov obogatijo tudi pri krožkih: