Cilji in kompetence

Temeljni cilji in kompetence študijskega programa INFORMATIKA

Temeljni cilji:

  • izobraziti inženirje z zadosti širokim strokovno-teoretičnim in praktično-uporabnim znanjem za delo v informatiki,
  • pridobiti generične in poklicno-specifične kompetence strokovnega področja informatike,
  • pridobiti sposobnost za uporabo znanstvenih metod pri reševanju strokovnih problemov,
  • se usposobiti za spremljanje stroke in uporabo strokovne literature,
  • oblikovati samozavest in odločnost za poslovne odločitve in za reševanje konkretne strokovne problematike,
  • oblikovati odgovoren odnos do zagotavljanja kakovosti pri svojem delu,
  • samostojen razvoj poklicne identitete, strokovne odgovornosti in profesionalnosti,
  • avtonomnost pri svojem strokovnem delu.

Študent/ študentka (v nadaljevanju: študent) v programu pridobi generične in poklicno-specifične kompetence.

Generične kompetence:

  • uporabo pridobljenega znanja za uspešno strokovno komuniciranje tako v domačem kot v mednarodnem okolju,
  • sposobnost evidentiranja problema in njegove analize ter predvidevanja operativnih rešitev v  procesih organizacije,
  • sposobnost obvladanja standardnih metod, postopkov in procesov v tehnoloških procesih,
  • vodenje in reševanje konkretnih delovnih problemov na področju procesov z uporabo standardnih strokovnih metod in postopkov,
  • razvijanje moralnega in etičnega čuta za poštenost, natančnost in vestnost pri delu,
  • sposobnost povezovanja znanja z različnih področij pri uporabi in razvoju novih aplikacij.

Poklicno-specifične kompetence:

  • svetovanje in tehnična podpora uporabnikom pri uporabi informacijsko komunikacijske tehnologije,
  • nameščanje, vzdrževanje in servisiranje informacijsko komunikacijske opreme,
  • načrtovanje in izgradnja omrežij,
  • nameščanje in administriranje strežnikov,
  • načrtovanje, izdelava in administriranje zbirk podatkov,
  • načrtovanje, razvijanje in uvajanje celovite programske rešitve,
  • izdelava pasivnih in aktivnih spletišč,
  • uvajanje novosti s področja informacijsko komunikacijske tehnologije v poslovne sisteme,
  • dokumentiranje informacijsko komunikacijske tehnologije,
  • izobraževanje uporabnikov s področja IKT.