Piškotke uporabljamo, da lahko bolje zagotavljamo naše storitve ter vam nudimo najboljšo možno uporabniško izkušnjo. Več o tem
12. februar 2013

Tour de Podgurje

19. 4. 2012,  je v Ljubljani potekal mednarodni projekt Več znanja za več turizma na temo 'VŠEČ MI JE!'. Projekt predstavlja povezovanje formalnega izobraževanja v srednji šoli z delom v neformalnih oblikah.

Šest dijakov iz tehniške gimnazije, in sicer Nives Štupar, Jan Plut, Martin Fir, Marko Kuzmanović, Alen Pavlič in Jernej Slak, je pri tem projektu sodelovalo z idejo o zaživitvi turizma na območju Gorjancev. Ideja vključuje dejavnosti različnih skupin, ki bi na privlačen način izpeljale projekt, dostopen mladim. Tem bi ponudili učenje tujega jezika v naravi skozi Trdinove bajke, geografijo bi jim približali s pomočjo terenskega dela ter različnih meritev, izvedenih na območju Gorjancev. Pri izvedbi projekta bi nam na pomoč priskočili radioamaterji in skavti, ki bi s svojim znanjem pripomogli k boljšemu in natančnejšemu prepoznavanju celotnega območja.
Končno realizacijo projekta so dijaki predstavili na turistični tržnici. Poleg same naloge so dijaki posneli tudi videospot, izdali zloženko na formatu A3, kjer so bile Trdinove bajke prevedene v tri tuje jezike. Dijaki so pod QR kodo skrili tudi svoj blog, na katerem so poleg bistvenih informacij imeli predstavljene tudi fotografije in dva filma.

Strokovna komisija za videomaterial (vodja: Iztok Pipan, direktor Zavoda kabelske televizije Medvode) je  videospot Le Tour de Podgurje razglasila za najboljši promocijski spot (predstavili so ga tudi kot zgled za spote, narejene v bodoče) na letošnjem festivalu in dijakom podelila zlato priznanje.

Celotna naloga (tako koncept naloge, videospot kot tudi predstavitev njihove ideje) pa je bila zaradi izvirnosti, kvalitetne vsebine in tudi možnosti, da se njihova ideja uresniči, ocenjena z najvišjim priznanjem. Dijaki so tako dobili tudi za ta del zlato priznanje.

Tomaž Ferbežar, univ. dipl. inž.
Tina Zrilič, prof.