Piškotke uporabljamo, da lahko bolje zagotavljamo naše storitve ter vam nudimo najboljšo možno uporabniško izkušnjo. Več o tem

K2: GAMEST

eu flag co funded pos rgb left logoGAMEST

Igrifikacija (angl. gamification) je sestavljena iz uporabe mehanike iger v okoljih, ki niso igra in je kot taka lahko orodje za izboljšanje spretnosti tako učiteljev kot učencev, Prav tako je lahko praktično sredstvo za spodbujanje podjetniškega razmišljanja in sorodnih veščin.

Igrifikacije ni mogoče šteti za popolnoma novo orodje za učenje. Nekaj ​​že imamo izkušenj, tudi po zaslugi programa Erasmus +, vendar je treba za spodbujanje uporabe še veliko storiti, zlasti je potrebnega več vključevanja učiteljev v tak način počevanja.

CILJI

SPLOŠNI CILJ: Podpirati promocijo visokokakovostnega in inovativnega poučevanja, ki temelji na uporabi strategij igranja.

POSEBNI CILJ 1: Opredeliti najsodobnejše oblike igrifikacije, ki se uporabljajo v podjetniškem izobraževanju in odkriti, v kolikšni meri se ciljna skupina že ukvarja s praksami igranja.
POSEBNI CILJ 2: Okrepiti spretnosti igrifikacije in potrebnih znanj učiteljev za uporabo tega načina poučevanja v izobraževanju.

CILJNA SKUPINA: Ustanove strokovnega izobraževanja in usposabljanja, zlasti učitelji, trenerji in mentorji, vključeni v podjetniško izobraževanje.

POTREBE

Cilji projekta so namenjeni zapolnitvi vrzeli na področju izobraževanja ter povečanju kakovosti v poklicnem okolju. Te vrzeli so posebej opredeljene pri posameznem partnerju projekta (v Romuniji, Italiji, Sloveniji in
Španiji), kjer je treba okrepiti spretnosti ponudnikov izobraževanja. Z določitvijo didaktičnih gradiv igrifikacije, ki se uporablja za podjetniško izobraževanje, so lahko te vrzeli uspešno zapolnjene.

TRANSNACIONALNOST

Cilji projekta so namenjeni povečanju kakovosti poučevanja in združevanju s podjetništvom. Tako kakovost izobraževanja kot podjetništvo sta primarna evropska cilja, ki ju države članice morajo zasledovati preko svojih meja in poskušati premagati strukturne razlike s sodelovanjem. S konkretno izmenjavo strokovnega znanja bo konzorcij lahko obogatil kakovost izobraževanja zlasti v tistih okoliščinah, kjer je igrifikacija in podjetniško izobraževanje manj znano in uporabljano.