Piškotke uporabljamo, da lahko bolje zagotavljamo naše storitve ter vam nudimo najboljšo možno uporabniško izkušnjo. Več o tem

Arhiv novic

30. januar 2022

Foto: T1b in T1C na projektnem tednu

Minuli teden so gimnazijci preživeli na Gorenjskem, večino dneva pa preživeli na belih strminah na Voglu.

Manca Količ je strnila vtise:

PRVI DAN:
Prispeli smo v hostel pod Voglom, se obleki v smučarsko opremo ter odšli proti smučišču. Tam smo se razdelili v skupine od 1 do 5 (1 je skupina z najmanj znanja, 5 z največ). Okoli 4ih smo prišli nazaj v hostel, kjer smo imeli prosti čas, da smo se lahko namestili. Da smo pridobili še malo kondicije, smo odšli na sprehod. Ob 19. uri smo imeli večerjo, dan pa smo zaključili z glasbo, smejanjem in veseljem.

DRUGI DAN:
Imeli smo zajtrk ob 7. uri, nato se do 8.20 oblekli v smučarsko opremo in odšli proti smučišču. Bil je zelo lep in sončen dan. Na smučišču smo imeli tudi kosilo, nato pa smo se ob 15.00 odpravili na gondolo ter odšli proti hostlu. Pred večerjo nam je profesor Kristjan Turk predstavil, kako pripravimo smučko, da bo robnik dovolj oster in da bo smučka lepo drsela po snegu. Tudi drugi dan smo zaključili z glasbo, plesom, petjem in veseljem.

TRETJI DAN:
Naši dnevi potekajo bistveno enako kot vsi ostali, razlikujejo se večerne dejavnosti. Ta dan smo imeli tekmovanje v biljardu, namiznem fuzbalu in pikadu. Bili smo v parih, ki so bili lahko mešani z B in C razredom. Današnji večer pa smo zaključili s pogovarjanjem in manjšim druženjem.

ČETRTI DAN:
Kot vedno smo imeli zajtrk, odšli smučat, potem smo jedli itd. Zvečer pa smo imeli razglasitev tekmovalcev za biljard, namizni fuzbal in pikado, razglasitev tekmovalcev za smučanje, kjer je tekmovala 5. skupina, skupina Đura Oluića. Po tem pa se je vsaka soba tudi na hitro predstavila. Predstavili so se s petjem, plesom, vici in predstavitev oseb, ki so v sobi bivale. Tudi današnji dan se je zaključil s petjem, plesom in glasbo.

PETI DAN:
Zjutraj smo vsi spakirali svoje stvari, se oblekli in kot vedno odpravili na smučišče, vendar smo v petek s smučanjem končali že ob 12 uri. Iz smučišča smo nato vzeli vse smuči ter opremo ter odšli v dolino, tam nas je prišel iskat avtobus, ki nas je odpeljal do hostla. Tam smo pojedli še kosilo in se nato okoli 14. ure odpravili proti domu.