Piškotke uporabljamo, da lahko bolje zagotavljamo naše storitve ter vam nudimo najboljšo možno uporabniško izkušnjo. Več o tem

Arhiv novic

6. marec 2020

T1a na projektnem tednu

Gimnazijci T1a so teden preživeli na smučanju na Voglu. Takole so zapisali:
1. dan
Dijaki T1a smo se 2.3.2020, ob sedmih odpravili na Gorenjsko. Pot do Bohinja je bila kar dolga, zato smo si čas krajšali s pogovori. Ko smo končno prispeli v Hostel po Voglom, smo se vneto pripravljali in nestrpno čakali, da bomo stopili na smuči. Pot do Vogla je vodila gondola, marsikoga pa je malo stiskali pri srcu, ko smo na višini 1535 m pogledali v dolino z razgledom na jezero. Polni navdušenja smo si nadeli smuči, pancerje, čelado, kombinezon in seveda vse, kar še potrebujemo za varno smuko. Na smučišču je bilo sprva jasno, ampak kasneje nam je vreme obrnilo hrbet. Polni adrenalina smo kljub slabemu vremenu še malo vztrajali, kasneje ko pa res ni bilo več vzdržno, pa smo odšli v restavracijo, kjer smo se okrepčali s čajem. Malo razočarani smo se prej vrnili s smučišča v svoje sobe. Po večerji smo si ogledali filmček o smučanju. Film je bil poučen, zato smo se iz njega naučili veliko trikov za varno smučanje. Po filmu smo se pripravili za spanje, nato pa smo se še malo pogovarjali. Zaspali smo z nasmehom na obrazu, saj smo vedeli, kaj nas jutri čaka.

2. dan
Spočiti in polni energije smo najprej odšli na zajtrk, potem pa smo takoj odšli na smučanje. Razvrščeni v skupine glede na znanje iz smučanja smo se hitro razkropili po smučišču. Seveda pri smučanju brez padcev ne gre, zato nam kakšen padec ali dva nista vzela motivacije. Energijo smo nabrali v restavraciji, kjer smo imeli kosilo. Po kosilu pa smo spet odšli na smučarsko progo in se smučali do 16ih. Malo utrujeni smo odšli v hostel. Zaradi slabega vremena nismo mogli na sprehod, zato smo si po večerji spet ogledali filmček, a tokrat o tem, kako smučati na robnik. Komaj smo čakali, da bi naslednji dan preizkusili vse tehnike. Ker smo bili utrujeni, smo kar hitro zaspali, saj smo vedeli, da bo jutri spet zanimiv in dinamičen dan.

3. dan
Ko smo se zjutraj zbudili, je bilo malo oblačno. Po zajtrku smo odšli na smučišče, kjer je bilo jasno. Vsi smo bili zelo veseli, da je posijalo sonce, ampak vreme se je iz ure v uro slabšalo. Ko smo se naveličali smučanja in vožnje s sedežnicami, smo odšli na kosilo. Po kratkem počitku smo šli spet smučat. Po prijetni smuki smo pešačili do hostla, kjer smo se že razvrstili v skupine za družabni večer. Nekateri so se odločili za pohod do cerkve sv. Janeze Krstnika, večina pa je se odločila za turnir iz namiznega nogometa in biljarda. Med igranjem smo se med seboj spodbujali in zabavali, nekateri pa so si poskušali zmago izboriti na najlažji način. Tako je večer hitro minil. Takoj po večerji smo se se malo družili ob družabnih igrah. Nato smo odšli spat.

4.dan
Na četrtkovo jutro je bila v bohinjski kotlini megla, vendar na smučišču presenetljivo te ni bilo. Kot vsako jutro do zdaj smo se po zajtrku odpravili smučat. Tokrat so bile na smučišču odprte vse sedežnice in proge, zato smo komaj čakali, da jih preizkusimo. Ker pa ta teden nimamo sreče z vremenom, je kmalu začel pihati močen veter. To nam je delalo malo težav pri smučanju. Kljub temu se je bilo lepo smučati po belih strminah Vogla. Kot vsak dan smo odšli na kosilo v restavracijo, kjer se nam je odprl čudovit razgled na Bohinjsko jezero. Kdor je bil utrujen, mu ni bilo treba  smučati. Zadovoljni smo se vrnili v hostel, kjer smo imeli večerjo. Na zadnji večer smo imeli tudi predstavitev sob, vsaka soba se je predstavila na drugačen in zabaven način. Kasneje smo peli, plesali in se še malo zabavali.

Dogajanje je povzela Maja Cesar.

IMG 20200305 152404 (1)  IMG 20200304 174252  IMG 0309  IMG 20200304 133626 2 (1)