Piškotke uporabljamo, da lahko bolje zagotavljamo naše storitve ter vam nudimo najboljšo možno uporabniško izkušnjo. Več o tem

Arhiv novic

18. april 2017

Projektni teden R1ab (10. apr. - 14. april 2017)

POROČILO O PROJEKTNEM TEDNU - PLANICA

V ponedeljek, 10. 4. 2017, ob 7:30, smo se dijaki razreda R1a ter R1b odpravili na projektni teden v Planico.
Že prvi dan smo se odpravili na razgledno točko, kjer smo imeli pogled na celo dolino. Popoldne pa smo se povzpeli na vrh skakalnice, kjer smo občutili adrenalin skakalcev. Zvečer smo imeli nočni pohod, kjer smo poslušali zvok narave.
Drugi dan smo se s kolesi odpeljali do Italije, kjer smo si ogledali Belopeška jezera. Popoldne smo imeli orientacijske vaje, kjer smo ponovili in nadgradili znanje o orientaciji, da bi nam šlo dobro na orientacijskem teku. Zvečer smo si privoščili malo počitka in smo si pogledali film z naslovom Temple Grandin.
Tretji dan smo se zjutraj sprehodili po dolini Tamar. Ogledali smo si slap Nadiža, kjer smo si lahko natočili pitno vodo, ter slap Črne vode. Kasneje smo se preizkusili v nordijskem rolkanju na skiku, ki je podoben teku na smučeh.
Četrti dan smo plezali po plezalni steni in poskušali priti do vrha. Po plezanju pa smo imeli lokostrelstvo. Popoldne smo imeli orientacijski tek, kjer smo uporabili znanje, ki smo ga pridobili v tem tednu in skušali doseči čim boljši rezultat. Zvečer smo igrali športno igro med dvema ognjema ter ogledali smo si kratek film o teptačih.
Zadnji dan smo zgodaj zjutraj vstali in se odpravili na pohod do Tromeje. Njena nadmorska višina je 1509 m in do nje je iz Doma Planica približno 2 uri in pol hoje. Do vrha smo šli peš, za nazaj pa nas je v Ratečah pričakal avtobus. Ta nas je odpeljal še v dom, kjer smo imeli kosilo, nato pa smo se odpravili domov. Vrnili smo se v petek, 14. 4. 2017, okoli 16. ure.
Na projektnem tednu smo se imeli lepo, saj smo imeli možnost, da smo si ogledali čudovito pokrajino. Večina se je na skrivaj pritoževala glede hoje, ker smo do vsakega cilja pešačili, vendar smo se kljub vsakodnevni hoji veliko zabavali in nasmejali.