Piškotke uporabljamo, da lahko bolje zagotavljamo naše storitve ter vam nudimo najboljšo možno uporabniško izkušnjo. Več o tem

Arhiv novic

2. september 2015

E2A in E2B v Kranjski Gori

37 bodočih elektrotehnikov se je že v prvih šolskih dneh odpravilo v Kranjsko Goro na projektni teden. Program, ki so si ga izbrali, je bil povsem športno obarvan.

1.dan

Po prihodu v CŠOD in navodilih zaposlenih smo se razdelili po sobah, kar sta  hitro porazdelila oba razredna predsednika. Po počitku je sledilo kosilo, za tem pa smo se razdelili v dve skupini. 19 dijakov iz E2a se je z razredničarko Tino Cvijanović in prof. Đurom Oluićem odpravilo na veslanje na jezero Jasna, 6 dijakov E2a in E2B z razrednikom Urošem Nosanom pa se je pomerilo v odbojki na mivki in v lokostrelstvu. V druženju, lepem vremenu in novi dogodivščini smo zelo uživali in se kar stežka vrnili v dom. Sledila so navodila za naslednji dan, saj se je bilo potrebno temeljito pripraviti na zahteven pohod po samem robu Karavank. Še pred večerjo smo si v bližnji trgovini nakupili potrebno, za tem pa odpravili na voden večerni sprehod po Kranjski Gori. Dan se je zaključil mirno, s pogovorom po sobah, rezanjem domačih salamic in dobro glasbo. Ker smo štromarji, je to seveda rock :)

20150901 175535 DSC 0979 DSC 0959  20150901 121928 odbojksa lokostrelstvo  DSC 0980 DSC 0985

2. dan

Zjutraj so nas rokometaši pred jutranjo rekreacijo motivirali s Severininimi hiti, po zajtrku pa nas je čakal zahteven celodnevni pohod, kjer smo se dvignili na Vošco (1737 m nadm.v.) in sestopili kasneje za 1100 m. Vmes nas je ujel dež, a nas to ni ustavilo, da se ne bi motivirali s petjem NZ, rock in drugih komadov. Fantje iz E2b so očitno navdušeni gobarji, saj so v dolino odnesli 2 veliki vreči gob - marel in prepričali prijazne kuharice, da so jih pripravile za večerjo. Po večerji smo čas preživeli z igranjem namiznega tenisa, igranjem košarke, počitkom.

20150902 093809 DSC 0003 DSC 0009 meja marele DSC 1001

3. dan

Zaradi dežja smo spremenili načrte in namesto kolesarjenja in nordijske hoje odšli na bazen. Preizkusili smo se v plavanju, potem pa razdelili na skupine po 7, da bi pripravili točko sinhronega plavanja. Najbolj so se izkazali fantje iz skupine Močeradniki, posnetek točke pa lahko vidite na šolski Facebook strani. Popoldne je skupina E2a odšla na lokostrelstvo in odbojko. Fantom je bilo lokostrrelstvo tako všeč, da smo aktivnost krepko podaljšali in izvedli pravi turnir med dvema ekipama, ki sta ju vodila brata Marko in Miha Kotar. Na koncu, po trdem boju, so zmagali Markovi izbranci. Od strelcev posamično pa je bil najboljši Suhokranjec Marko Glavan. E2b in 6 dijakov iz E2a pa se je odpravilo veslat na jezero Jasna. Po večerji je sledil zabavni program, saj je vsaka soba morala pripraviti svojo točko ...

plavanje projektni 2 4 6 DSC 0016 DSC 0017 DSC 0039 DSC 0044 DSC 0036 DSC 0045 DSC 0048

4. dan

Zadnji dan smo se,po tem ko smo spakirali in pospravili sobe, odpeljali na Jesenice, v dvorano Podmežakla, kjer smo drsali dobro uro in pol. MIha Škedelj in Jakov Stipaničev sta se pohvalila, da sta dan prej, seveda z dovoljenjem razredničarke, odšla na trening turške košarkarske ekipe Efes Istanbul, ki bo ravno jutri odigrala prijateljsko tekmo s KK Krka. Uspela sta se tudi slikati z legendo - trenerjem Dušanom Ivkovićem.
Luštno je bilo, tako da nam je kar malo žal, da nam je zmanjkal en dan ...