Piškotke uporabljamo, da lahko bolje zagotavljamo naše storitve ter vam nudimo najboljšo možno uporabniško izkušnjo. Več o tem

Arhiv novic

3. februar 2015

Foto: T1a na projektnem tednu

Na Vogel so se odpeljali včeraj tudi dijaki T1a, teden bodo preživeli na smučkah, šli na pohod in si večere popestrili z družabnimi igrami.

1. dan
Okoli sedme ure smo se izpred Tuša odpravili na Vogel. S pripravami na smučanje smo začeli takoj po prihodu. Komaj smo se strpali na vzpenjačo in uživali v lepem razgledu med vožnjo. Imeli smo srečo, saj je bilo vreme lepo, sneg pa primeren za smučanje. Težav nismo imeli niti z gnečo, ker je bilo smučišče skoraj prazno. Smuko smo uživali do prisluženega kosila in se zatem razdelili v skupine. Potem so se tudi začetniki iz položnih terenov odpravili na Orlove glave in bolj ali manj uspešno vsi privijugali do vznožja. Profesorji so se zelo potrudili, da so iz nas izželi še zadnje atome moči, ko so nas gnali na ‟sprehod ” po pol metra na novo zapadlega snega. Ob vrnitvi smo pojedli še našo večerjo. ZVečer smo si ogledali film in se seznanili s FIS pravili.

2. dan
Vstali smo okoli sedme ure zjutraj, okoli pol osmih pa smo imeli zajtrk. Po zajtrku smo odšli na smučišče. Tam smo se razporedili v tri skupine, ki so zasnovane glede na smučarsko znanje. Najboljši smukači so spoznavali nove tehnike smučanja ter izpopolnjevali široki in ozki hodnik. Druga skupina je izpopolnjevala tehnike smučanja, ki se jih je naučila že prejšnji dan. Začetniki so spoznavali razsežnosti širokega hodnika in izpopolnjevali tehniko zavoja in se učili zarezne tehnike. Sošolca, ki skrbita za slike, sta se danes podala še v snemalne vode in vse tri skupine posnela med smučanjem. Kasneje se bomo lahko zaradi njunega dela analizirali in ugotovili in popravili svoje napake. Profesor nam je v hostlu natančno prikazal še pravilni servis smuči. Zvečer smo imeli družaben večer. Razdelili smo se v tri turnirje, pikado, namizni nogomet in biljard. Na koncu večera smo si ogledali tekmo svetovnega prvenstva v alpskem smučanju in navijali za Tino Maze.

3. dan
Vstali smo tako kot prejšnje dni, okoli sedme ure zjutraj. Ob pol osmih smo imeli zajtrk, kmalu za tem pa smo se odpravili na smučišče. Tudi ta dan smo bili razdeljeni v tri skupine. Najboljši so preizkušali svoje pridobljeno znanje na različnih progah, ki so bile pogosto zelo zahtevne. Tudi druga skupina je preizkušala svoje znanje na najrazličnejših progah. Tako kot vsi ostali so tudi začetniki ponavljali svoje znanje, sicer na malo manj zahtevnih progah kot ostali dve skupini, vendar so bili uspešni. Proti koncu dopoldneva smo imeli tekmo v slalomu. Mislim, da smo se vsi dobro odrezali, glede na svoje znanje. Po kosilu smo vse skupine imele prosto smučanje, kar je pomenilo, da smo lahko smučali kjer koli smo želeli, vendar v manjših skupinah oz. dvojicah. Zvečer smo imeli podelitev priznanj iz slaloma, ki smo ga izvedli dopoldne, ter iz iger, ki smo jih izvedli že prejšnji večer. Na koncu večera smo imeli še predstavitev sob.

4. dan
Po današnjem zajtrku smo pospravili sobe in na avtobus naložili prtljago. Nato smo se še zadnjič v tem tednu povzpeli na Vogel. Smučali smo do kosila ter se nato odpravili proti domu.