Piškotke uporabljamo, da lahko bolje zagotavljamo naše storitve ter vam nudimo najboljšo možno uporabniško izkušnjo. Več o tem

Arhiv novic

8. junij 2014

Gimnazijci v Dalmaciji

Od ponedeljka, 2. junija, do četrtka, 5. junija, so dijaki drugih letnikov tehniške gimnazije imeli projektni teden v Dalmaciji.

1. DAN: Zadar, Šibenik

Ob šesti uri zjutraj smo svoje potovalke zložili v avtobus in se preko viniškega mejnega prehoda odpeljali prot hrvaški obali. Dolgčas na avtobusu smo preganjali s petjem ob spremljavi kitare in harmonike. Najprej nas je pot vodila v Zadar, kjer smo si ogledali znamenite zadrske morske orgle, Pozdrav soncu, katedralo in se sprehodili po Calelargi (velika ulica). Za tem smo imeli nekaj prostega časa, ki smo ga izkoristili za polnjenje lačnih trebuščkov. Za tem nas je pot vodila do Šibenika, v katerem smo si ogledali katedralo Sv. Jakoba in Marijin kipec v umetno vdelani jami. Triurna pot nas je na koncu vodila do hotela, kjer smo razpakirali potovalke, se odpravili k večerji in odšli spat.

Klara Zajc, Marta Lipoglavšek, T2c

2. DAN: Međugorje, Mostar

Po zajtrku smo se odpravili v Bosno in Hercegovino, kjer smo najprej šli do čudovitega slapa Kravice. Za tem smo se napotili proti umetno zgrajeni vasi, ki se ji reče Etno selo Stanišići. Tam smo se prosto sprehodili po njej. Nato smo se odpravili v Medjugorje, kjer smo si ogledali cerkev, za tem pa smo imeli pol ure za ogled kraja. Po ogledu smo se odpeljali do Mostarja in se sprehodili preko znamenitega mostu nad reko Neretvo, uživali pa smo tudi v skoku domačina. Imeli smo uro in pol prostega časa, da smo pojedli kosilo in si ogledali mesto. Ob 16. uri smo se zbrali in se odpeljali v hotel. Vreme je bilo sončno in toplo, zato smo popoldan izkoristili za kopanje. Po večerji smo imeli še nekaj prostega časa. Ob 23. uri pa smo se odpravili spat.

Staša Povhe, Duška Bajuk, T2B

3. DAN: Dubrovnik

Zjutraj smo najprej pozajtrkovali in se odpeljali proti Dubrovniku. Dubrovnik je znan po tem, da je obdan z obzidjem iz 13. stoletja. Zaščitnik mesta je Sveti Vlaho, ki naj bi postal zavetnik nekje med 10. in 12. stoletjem. Mesto je na pogled izredno zanimivo in lepo, hkrati pa je to najjužneje ležeče mesto Hrvaške. Vsako leto se tu zvrsti več festivalov, nekateri so že tradicionalni, prav tako pa imajo vsako leto značilne Dubrovniške letne igre. Sicer pa, kot smo lahko opazili, je Dubrovnik zelo drago mesto, ki pa s prenovami in dograjevanji izgublja na svoji stari podobi. Pot iz Dubrovnika do hotela je minila hitro, saj so naši glasbeniki odigrali nekaj znanih pesmi, ki pa jim ni manjkalo niti pevskega pridiha. Na poti nazaj smo se ustavili na Neretvi,domačini pa so nas popeljali z ladjicami, imenovanimi trupice. Po prihodu v hotel so si najpogumnejši privoščili še skok v morje, zatem smo odšli k večerji, zvečer pa je sledila še zabava na plaži, na kateri ni manjkalo dobre glasbe. Okoli polnoči pa smo se vsi veseli še zadnjič odpravili spat.

Klara Zajc, Marta Lipoglavšek, T2c

4. DAN: Makarska, Split

Po zajtrku smo se okrog 9. ure zjutraj s kovčki odpravili proti avtobusu. Po poti smo se najprej ustavili v Makarski, ki se nahaja ob vznožju Biokova. Tam smo si ogledali kip sv. Nicholasa. Na osrednjem trgu smo videli cerkev sv. Marka, poleg pa kip Andrije Kačića Miošića. Videli smo tudi znan spomenik turistu. Pred odhodom smo si ogledali še malakološki muzej, v katerem hranijo najzanimivejše vrste školjk. Nato smo se popeljali do Splita, kjer smo si pred ogledom Dioklecijanove palače ogledali še kip Grgura Ninskog. Njegov 6-metrski kip je upodobil Ivan Meštrovič, legenda pa pravi, da se ti ob dotiku njegovega palca izpolni želja. Po tem smo si ogledali Peristil oz. glavni trg Dioklecijanove palače. Videli smo tudi Trg Republike, na katerem vsako leto priredijo festival zabavne glasbe ''Split''. Nazaj grede smo imeli še dva postanka, ki smo jih izkoristili za krepčilo, malico ali sladoled, z majhnimi darili pa smo se zahvalili tudi vodnikoma, gospe Marjani in Alešu, ter obema šoferjema.

Petra Krištof in Špela Mejaš,T2B

dalm10422692 1515602088668314 1729492612 o10449323 1515602698668253 2026447451 o10455391 1515604982001358 1461609923 nzu