Piškotke uporabljamo, da lahko bolje zagotavljamo naše storitve ter vam nudimo najboljšo možno uporabniško izkušnjo. Več o tem

Arhiv novic

29. november 2011

Delavnica Umetne inteligence v Android okolju

Med jesenskimi počitnicami je na SEŠTG, pod vodstvom mentorja Aljaža Štruclja, potekala delavnica na temo izdelave aplikacije (v našem primeru igre) v okolju Android. Android operacijski sistem se je v zadnjem času močno uveljavil na trgu in je zelo popularen pri uporabnikih pametnih mobilnih telefonov in tabličnih računalnikov. Tako smo se na naši šoli, ob ponudbi Aljaža Štruclja za izvedbo delavnice, odločili da ponudimo našim dijakom idealno priložnost kot vstop v svet novih tehnologij.

Na delavnici smo izdelali vmesnik in potrebno logiko za igro "Puzzle 15", tako da lahko igro rešuje uporabnik, ob popravku pa bomo dodali še logiko za samodejno reševanje igre. Tečaj smo izvajali v prenovljeni računalniški učilnici 229, na odprtokodni programski opremi, tako da so se obenem dijaki naučili tudi namestitve ustrezne programske opreme, da bodo lahko delo nadaljevali v domačem okolju.

Tečaja se je udeležil tudi naš učitelj Gregor Mede, ki bo prijetno izkušnjo izkoristil za nadaljnje delo in mentorstvo dijakom, saj si je kar nekaj dijakov v tem primeru izbralo za 4. predmet poklicne mature  temo Izdelava aplikacije za Android.

Nekaj izbranih dijakov pa bomo na podlagi osvojenih znanj prijavili na natečaj za izdelavo aplikacije, ki ga prirejata podjetji OpenLab in Telekom Slovenije.

Ob koncu tridnevnega tečaja in uspešno narejeni ter delujoči aplikaciji je bilo zadovoljstvo popolno, zato velja velika zahvala mentorju Aljažu Štruclju za idejo in kvalitetno izpeljano delavnico.

Aplikacijo si lahko prenesete tukaj: puzzle15.apk,

ali preko bralnika QR kode:                                             

                                                                          

Capture1(za uspešen prenos je priporočen brskalnik Firefox...brezplačno si ga namestite na Android Market)