Piškotke uporabljamo, da lahko bolje zagotavljamo naše storitve ter vam nudimo najboljšo možno uporabniško izkušnjo. Več o tem

Foto: T1b na projektnem tednu

Gimnazijci T1b oddelka so na projektnem tednu na Voglu.

Dan 1
Projektni teden se je začel v Novem mestu, ko smo natovorjeni s kovčki, smučmi in drugo potrebno kramo čakali na prihod avtobusa. Vožnja je bila dolga približno dve uri, a je minilo, kot bi mignil, saj smo si pot popestrili z domačo glasbo. Fantje so s seboj namreč prinesli dve harmoniki in kitaro. Takoj, ko smo prispeli, smo se preoblekli in se odpravili smučat. Glede na predznanje so nas razdelili v skupine. Vsi se strinjamo, da je bilo, četudi smo se včasih peljali po zadnjicah in ne po smučeh, izredno zabavno. Ob koncu smučanja smo bili prav vsi obogateni z novim znanjem in nihče več ne more reči, da ne zna smučati. Po smučanju so se odpravili nazaj v hostel, kjer smo si pogledali še video o posebni tehniki učenja smučanja, nato pa som se izmučeni in v pričakovanju naslednjega dne odpravili spat.

Dan 2
Torek smo začeli z obilnim zajtrkom, ki so ga vsekakor potrebovali, saj nas je čakal naporen dan na smučišču. Bili so malce bolj samo zavestni kot včeraj, saj smo čiste osnove že obvladali. Spuščali so po belih strinah, eni po ustaljenih, drugi po zahtevnejših. Tudi danes smo spoznavali nove tehnike smučanja in vsakič, ko so se spustili po smučišču, smo bili boljši in kanček bolj izkušeni. Kljub temu da je bil dan naporen, smo imeli priložnost, da si malce spočijemo na vožnji s sedežnico in uživamo v razgledu, ki nam je drugim omogočal tudi pogled najvišji vrh v Sloveniji, Triglav. Dan smo zaključili v hostlu, s tekmovanjem iz pikada, biljarda in namiznega nogometa. Tekmovanje je bilo napeto, a ga nismo uspeli zaključiti, zato bomo to storili jutri, takrat bodo tudi znani zmagovalci. Komaj čakamo na izid!

Dan 3

Dan se je začel tako kot po navadi, ampak z čudovitim vremenom, z lepim pogledom na Julijske Alpe. Po zajtrku smo se odpravili na smučišče, kjer smo do kosila še izpopolnjevali svoje smučarsko znanje, katerega je iz dneva v dan več. Po kosilu, smo tudi tekmovanje – slalom, ker ni dosti snega nismo postavili vrat, ampak smo imeli stožce, ki pa so bili slabo vidni. Pri fantih je imel najboljši čas Blaž, pri dekletih pa je zmagala Pia. Po smučanju smo odšli nazaj v hostel ter se do sedmih pripravljali na zabavni večer. Nato smo si športni navdušenci ogledali tekmo, četrt-finala svetovnega prvenstva v rokometu, med Slovenijo in Francijo Sledil je zabavni večer, ki je bil tudi naš zadnji skupni večer, na njem smo podelili nagrade za prva mesta.

DSC 0346 DSC 0400 DSC 0058 DSC 0211 DSC 0023 DSC 0033 DSC 0035 DSC 0008 DSC 0020 DSC 0044 DSC 0072 DSC 0084 DSC 0202 DSC 0252 DSC 0340 DSC 0341