Piškotke uporabljamo, da lahko bolje zagotavljamo naše storitve ter vam nudimo najboljšo možno uporabniško izkušnjo. Več o tem

Foto: E2a in E2b na projektnem tednu

Dijaki oddelkov E2a in E2b so na projektnem tednu v Kranjski Gori.

1.  dan

Ko smo zjutraj prispeli v Kranjsko Goro, smo se porazdelili v sobe in imeli kratko predavanje o bontonu.  Po kosilu se je prva skupina  odpravila na pohod, druga pa na orientacijski  tek.  Na pohodu smo hodili eno uro in pol v eno smer, vse skupaj pa smo prehodili  9 km.  Potem smo imeli tek trojic, v katerem smo pridobivali točke za hitrost in naloge, ki smo jih opravili. Ko smo se vrnili v dom,  smo si odpočili in odšli na večerjo.  Sledil je ogled Kranjske Gore, nato pa smo si ogledali košarkarsko tekmo in stiskali pesti za naše v borbi proti Poljakom. Po tekmi je prišel na vrsto nočni počitek.

Boštjan Vidmar, E2a, Miha Vrhovnik, E2b

foto: Matic Komljanec, E2b, Matic Kotar, E2a

IMG 0979 pt1 IMG 1003 pt IMG 1080 IMG 1083 IMG 1100 IMG 1115 IMG 1117 IMG 1123 IMG 1140

2. dan

Drugi dan smo začeli z  jutranjo telovadbo in zajtrkom. Po zajtrku smo se ponovno razdelili v isti skupini kot včeraj. Prva skupina je imela na programu nordijsko hojo. Najprej smo se na travniku pred domom seznanili z osnovami nordijske hoje,  nato pa je sledil približno 2-urni pohod v slogu nordijske hoje proti Karavankam.

Druga skupina se je odpravila na kolesarski izlet v Mojstrano z ogledom planinskega muzeja. Kolesarka pot je bila dolga približno 15 km. Do Mojstrane smo se praktično celo pot, ki je vodila po kolesarski stezi, spuščali. Po dobre pol ure kolesarjenja smo prispeli v Mojstrano, kjer smo imeli voden ogled muzeja. Tu smo izvedeli vse o začetkih alpinizma, ogledali smo si kratek film o gorah in alpinizmu ter na koncu opravili še samostojen ogled muzeja z interaktivnimi vsebinami. Sledil je povratek v Kranjsko Goro, kjer pa smo morali ves čas kar močno pritiskati na pedala, če smo želeli slediti vodički Barbari.

Popoldanska aktivnost je bila prepuščena izbiri naše šole, zato smo se odpravili na sprehod do vitranške strmine. Najbolj vztrajni smo se povzpeli do samega vrha zadnje strmine, kjer smo imeli priložnost videti, kakšno strmino premagujejo alpski smučarji in seveda tekmovalci.

Ko smo prispeli v dom, smo imeli krajši sestanek  in nato večerjo, po večerji pa predavanje ''Varno v gore'', kjer nas je ga. Barbara seznanila tudi z navodili za četrtkovo turo na Vošco.

Kdor je želel, si je lahko po predavanju ogledal še nogometno tekmo Slovenija - Ciper.

Jure Nadu, E2b, in David Femc, E2a

foto: Matic Kotar, E2a

DSCN0321 DSCN0318 IMG 1198 IMG 1142 IMG 1149 IMG 1169 IMG 1188

3. dan

Po urniku smo imeli predvidene igre z žogo in lokostrelstvo, kar je zaradi slabega vremena odpadlo. Da ne bi le sedeli v domu in lenarili, smo šli plavat na bazen v hotel Larix.

Popoldne smo se razdelili v dve skupini. Prva se je odpravila na orientacijski tek. Tam smo se razdelili v trojice in se odpravili na tek. Med tekom, ki je bil bolj pohod kot pa tek, je vsaka skupina morala rešiti učni list z nalogami, ki so bile zastavljene med potjo. Vse skupine so prišle srečno na cilj. Druga skupina pa se je odpravila na pohod v TNP (Triglavski narodni park) na Krnico, ki je od Kranjske Gore oddaljena 8 kilometrov.

Matic Kotar, E2a

DSCN7763 DSCN7766 DSCN7773 DSCN7774 IMG 1209 IMG 1219 IMG 1222 IMG 1223

4. dan

Dan smo preživeli na daljšem pohodu. Zjutraj smo že kot ponavadi zbudili ob zvokih harmonike. Za tem smo se okrepčali z zajtrkom in se odpravili na pohod. Odpeljali smo se pod goro Krnico (1734m). Pot na Krnico je bila zelo dolga in strma, hodili smo kar nekaj časa in bili na samem vrhu navdušeni nad razgledom. Še bi ostali, a so nas temni oblaki priganjali v dolino. Ob vrnitvi smo se odpočili in povečerjali. Za tem smo organizirali proslavo, kasneje po proslavi  pa smo stiskali pesti za naše košarkarje, ki so merili moči z Italijani.

Primož Tekavčič, E2a

pt2 pt4 pt5 pt6 p1 pt9 pt8 pt3 IMG 1287

5. dan

Zadnji dan v petek smo se do 9. ure zjutraj spakirali, dopoldanske ure pa smo še vedno preživeli aktivno. Torkove dopoldanske aktivnosti smo ponovili, le da smo zamenjali skupini. Ena skupina se je s kolesi odpeljala v Mojstrano, druga skupina pa se je učila osnov nordijske hoje, ki smo jo kasneje preizkusili tudi v praksi z 2-urnim pohodom. Za nagrado smo se nazadnje nekateri povzpeli še s sedežnico in se v dolino popeljali s sankami.