Piškotke uporabljamo, da lahko bolje zagotavljamo naše storitve ter vam nudimo najboljšo možno uporabniško izkušnjo. Več o tem

Naravoslovje

Kemijski krožek
Mentorici:

Pri kemijskem krožku izvajamo zanimive, zabavne, nenavadne in (ne)varne poskuse, ideje zanje pa velikokrat prispevamo kar sami dijaki. Tako smo pripravili nasičene raztopine različnih snovi, iz katerih so zrasli čudoviti kristali. Celulozo smo spremenili v posebno nitrocelulozo, ki v trenutku zgori. Občudovali smo zeleni ognjeni tornado in izdelali smodnik. Preizkusili smo skrivnostno pisavo, ki jo lahko preberemo samo kemiki. Naredili smo še veliko drugih poskusov, ogromno pa jih še čaka na uresničitev, saj nam nikoli ne zmanjka idej.

krožek  Kristal (CuSO4)  Ognjeni tornado  smodnik 3  nitroceluloza 2
 


Farmacevtski krožek

Krožek obiskujemo dijaki, ki želimo še podrobneje spoznati načine izdelave različnih farmacevtskih pripravkov, kot so kreme, mazila, različne zdravilne čajne mešanice in raztopine. Tako nastajajo izdelki, ki so koristni za krepitev in ohranjanje našega zdravja. Z njimi pogosto obdarujemo obiskovalce šolskih prireditev, z znanjem, ki ga pridobimo, pa tudi doma izdelujemo razne izdelke za domačo rabo in bogatimo domačo lekarno. 

Raziskujem kemijo
Mentorici:

Dijaki programa farmacevtski tehnik rešujemo težje kemijske naloge in se preizkušamo v reševanju maturitetnih nalog. Na ta način se namreč pripravljamo na opravljanje dodatnega maturitetnega predmeta na splošni maturi (5. predmet).

Raziskujem biologijo

Krožek obiskujemo dijaki 3. in 4. letnikov, in sicer gre za pripravo na opravljanje dodatnega maturitetnega predmeta na splošni maturi (5. predmet). Obravnavamo različne teme, kot so: genetika, evolucija, rastlinski ter živalski sistem, rešujemo maturitetne pole in druge problemske  naloge.


Raziskujem matematiko
PARABOLA V AKCIJI
Mentorica: Renata Babič  (www.srcematematike.si)

Dijaki drugega letnika so pri pouku matematike raziskovali, kje v življenju se pojavi kvadratna funkcija. Našli so jo predvsem pri športnih aktivnostih, kjer nastopa vodoravni in navpični met. S pomočjo aplikacije za pametne telefone so posnetek meta spremenili v t.i. “sequence shot”. Fotografija je sestavljena iz večih fotografij, ki so zlepljene skupaj in tako prikazujejo pot objekta, ki so ga dijaki vrgli. Na uri matematike so pokazali, da je pot vrženega objekta v obliki grafa kvadratne funkcije in poiskali njen predpis.