Piškotke uporabljamo, da lahko bolje zagotavljamo naše storitve ter vam nudimo najboljšo možno uporabniško izkušnjo. Več o tem

Matematika, fizika, informatika

Zabavna matematika

Dijaki razvijejo pozitiven odnos do matematičnih znanj, učenja in uporabe matematike. Skupaj bomo iskali ter reševali zanimive in zabavne matematične naloge (logične naloge, rekreacijska matematika – sudoku, kakuru, futošiki…), dijaki imajo možnost tekmovanja v Matematičnem adventnem koledarju. Za udejstvovanje pri krožku je potrebna samo volja do razmišljanja, posebno matematično predznanje ni potrebno. 

Fizikalni krožek

Dijaki bodo predvsem na eksperimentalen način preučevali naravoslovne pojave in izvajali množične eksperimente s predmeti, ki jih vsakodnevno uporabljamo. Pri krožku bodo dijaki uporabljali tudi IKT tehnologijo (računalnik, laboratorijsko opremo Vernier, kocke LEGO Mindstorms). Sestavljali bomo demonstracijske eksperimente za dan kemijske šole in podobne priložnostne razstave ter poglabljali fizikalno znanje za tekmovanja iz fizike. Pri krožku bomo tudi upoštevali pobude in želje dijakov po širjenju znanja iz fizike skupaj z ostalimi naravoslovnimi predmeti.

Logika

V septembru in oktobru se dijaki intenzivno in poglobljeno pripravljajo na tekmovanje iz logike. 
Dijaki poglobljeno spoznavajo logiko in lingvistiko.

Statistični krožek

Dijaki se intenzivno in poglobljeno pripravljajo na tekmovanje Evropske statistične igre. Dijaki se preizkusijo v različnih veščinah statistične pismenosti, kot so reševanje različnih statističnih problemov in nalog, iskanje podatkov ter priprava statistične analize. Ob tem spoznajo številne zanimive podatke o Sloveniji in evropskih državah, uporabijo pa tudi različna programska orodja za obdelavo in vizualizacijo podatkov.

Matematični krožek 1, 2, 3, 4
Mentorji: učitelji matematike (več informacij pri svojem učitelju matematike)

Dijaki se poglobljeno pripravljajo na tekmovanje v znanju matematike. Dijaki s pomočjo mentorja in samostojno rešujejo naloge iz tekmovalnih pol preteklih let.