Piškotke uporabljamo, da lahko bolje zagotavljamo naše storitve ter vam nudimo najboljšo možno uporabniško izkušnjo. Več o tem

Arhiv novic

14. maj 2014

Ekskurzija London

V sredo smo se dijaki po dolgem dnevu, polnem pričakovanja, ob deveti uri zvečer z avtobusom odpeljali iz Novega mesta. Po prvi noči, prespani na udobnem avtobusu, smo prispeli na naš prvi cilj, in sicer v Belgijo. Tam smo si ogledali Atomium, katerega notranjost je bila prav tako zanimiva kot že sama zunanjost. Po ogledu smo se sprehodili po ulicah prestolnice Evropske unije – Bruslju – in videli veličastne zgradbe in veliko različnih ljudi. Ko smo se najedli, smo se odpravili v bližnje mestece Waterloo, ki je znano po zadnji bitki Napoleona, in tam prespali. Zjutraj smo pot nadaljevali po Franciji, kjer smo se vkrcali na trajekt za Anglijo. Ko smo končno prispeli, nas je presenetil dež, a kljub temu smo se s polno dobre volje odpravili na naš prvi ogled v Angliji, in sicer v Greenwich. Po ogledu smo odšli na naš glavni cilj – London. Ko smo prispeli, smo se vkrcali na ladjico in z užitkom pluli po reki Temzi ter občudovali lepote mesta. Peljali smo se pod znanimi mostovi, od daleč opazovali London Eye ter videli najznamenitejše stavbe, med njimi tudi Big Ben. Po izkrcanju smo si slednjega pobliže ogledali in poslikali. Po ogledu smo se odpravili v hotel, kjer smo prespali našo prvo noč v Londonskem ozračju. Naslednji dan smo si pobliže ogledali Tower of London, kjer smo občudovali sijaj kraljevih draguljev, ki so jih varovali znameniti angleški stražarji. Vstopili smo tudi v Natural History Museum, kjer smo videli prav vse – od okostij dinozavrov do osupljivih mineralov in kamnin. Z veseljem bi bili v muzeju več časa, a smo si šli ogledat naslednjo zanimivo stvar, in sicer menjavo straže pred Buckinghamsko palačo, kar si je prišlo ogledat na stotine ljudi. Ker je bilo vreme na naši strani, je bil pravi čas za sprehod skozi Hyde park do znamenite ulice Oxford. Brez skrbi lahko rečem, da smo nakupovanje na Oxford Streetu komaj čakali prav vsi. Tam smo začutili utrip mesta – videli smo ogromno različnih ljudi, ki so hiteli po svojih opravkih. Po nekaj (premalo) urah nakupovanja smo se zadovoljni in z vrečkami v rokah vrnili v hotel. Na nedeljsko jutro smo se morali žal posloviti od Londona in Anglije. Naš zadnji postanek je bil Luksemburg, kamor smo prispeli v poznih večernih urah. Ko smo se naspali, smo si ogledali ulice Luksemburga, nato pa nas je čakala dolga pot nazaj v Slovenijo. Kakor pravijo, doma je najlepše.
Na izletu si nismo nabrali le novih izkušenj, temveč smo ustvarili tudi nove prijateljske stike. Ogledali smo si mesta in stvari, o katerih smo do tedaj samo poslušali in gledali po televiziji. Komaj čakamo, da gremo spet.