Piškotke uporabljamo, da lahko bolje zagotavljamo naše storitve ter vam nudimo najboljšo možno uporabniško izkušnjo. Več o tem

Arhiv novic

25. november 2013

Čudovita Toskana

V četrtek, 14. 11. 2013, ob 23. uri smo se dijakinje  3. in 4. letnika, smer kozmetični tehnik, odpravile na dvodnevno ekskurzijo v Toskano. Ob 7. uri smo prispele v Italijo na počivališče, kjer smo si lahko privoščile tipični italijanski zajtrk, ki pa je bil, poleg kave, zelo drag. Po postanku nas je čakala še ura vožnje do Lucce, kjer smo si ogledale slavno obzidje, ki obdaja celotno mesto. V središču mesta smo si ogledale še cerkev Sv. Mihaela in stolnico Sv. Martina. Nato smo imele 3 ure prostega časa, da smo lahko obiskale razne trgovine ali pa si v majhnih gostiščih privoščile kaj za pod zob. Ob enih smo se zbrale na trgu in se odpravile do avtobusa, ki nas je odpeljal do Pise. Ogledale smo si Trg čudes, kjer stojita stolnica z znamenitim poševnim stolpom in krstilnica. Nekatere dijakinje smo se povzpele na vrh stolpa, iz katerega se razprostira dih jemljajoč razgled. Ob pol štirih smo se ponovno zbrale in se utrujene odpravile do Montecatini Term, kjer sta nas čakala večerja in prenočišče. Naslednje jutro smo po zajtrku spakirale kovčke in se ob 8. uri odpravile proti Firencam. Najprej smo se zapeljale na razgledno ploščad, iz katere se vidijo celotne Firence. Nato smo se odpravile v središče mesta, kjer smo si ogledale znamenito knjižnico, v kateri hranijo 120 km knjig, katedralo in krstilnico. Sledil pa je še ogled muzeja parfumov in mil iz leta 1612. Na voljo smo imele tudi dve uri prostega časa, da smo se lahko sprehodile po čudovitih mestnih ulicah.  Po prihodu na avtobus smo bile zelo izmučene in vesele, da se vračamo domov, kamor smo prispeli ob 22. uri.