Piškotke uporabljamo, da lahko bolje zagotavljamo naše storitve ter vam nudimo najboljšo možno uporabniško izkušnjo. Več o tem

Dogodki in projektne aktivnosti

12. november 2025 VABILO NA DAN ODPRTIH VRAT ŠOLSKEGA CENTRA NOVO MESTO
11   DOV

Na Šolskem centru Novo mesto bomo 19. novembra 2025 od 11. do 18. ure
organizirali dogodek Dan odprtih vrat.
Na dogodku bomo predstavili tudi projekt Temeljne kompetence 2023-2029. Še več o dogodku si lahko preberete v vabilu. Veseli bomo, če si boste vzeli čas in nas obiskali. Prijazno vabljeni.

  6. november 2025
PRIČETEK IZVAJANJA JAVNO VELJAVNEGA PROGRAMA SLOVENŠČINA KOT DRUGI IN TUJI JEZIK
Spoštovani, 

obveščamo vas, da bomo v okviru projekta Temeljne kompetence 2023-2029 jutri, 7. novembra 2025, na Šolskem centru Novo mesto pričeli z izvajanjem javno veljavnega izobraževalnega programa Slovenščina kot drugi in tuji jezik (skupina 23) v obsegu 120 ur. Imamo zaključeno skupino 12 prijavljenih udeležencev. 
 
Več informacij sledi.  
Vabimo vas, da nas spremljate. 
20. junij 2025
USPEŠNO SMO ZAKLJUČILI IZOBRAŽEVANJE Jezik, kultura in institucije v vsakdanjiku tujca - skupina 20

foto sk20    20250521 140133
Spoštovani, 

z veseljem sporočamo, da smo konec maja 2025 uspešno zaključili 40-urno izobraževanje po 
programu Jezik, kultura in institucije v vsakdanjiku tujca, ki je trajalo od marca 2025. 
Izobraževanja se je udeležilo 15 zaposlenih iz bolnišnice, kjer smo izobraževanje tudi izvajali. 
Za nas to pomeni izvedeno že 20-eto skupino udeležencev v okviru projekta Temeljne kompetence 2023-2029. 

Veseli smo, da lahko tudi na takšen način povečamo vključenost odraslih v vseživljenjsko učenje ter izboljšamo njihove temeljne kompetence. 




»Operacija se izvaja v okviru Programa evropske kohezijske politike v obdobju 2021–2027 v Sloveniji, Cilj politike 4: Bolj socialna in vključujoča Evropa za izvajanje evropskega stebra socialnih pravic, Prednostna naloga 6: Znanje in spretnosti ter odzivni trg dela, Specifični cilj ESO4.7.: Spodbujanje vseživljenjskega učenja, zlasti prožnih možnosti za izpopolnjevanje in prekvalifikacijo za vse, ob upoštevanju podjetniških in digitalnih veščin, boljše predvidevanje sprememb in zahtev po novih veščinah na podlagi potreb trga dela, olajševanje prehodov med delovnimi mesti in spodbujanje poklicne mobilnosti.«