Piškotke uporabljamo, da lahko bolje zagotavljamo naše storitve ter vam nudimo najboljšo možno uporabniško izkušnjo. Več o tem

Urban, Miha in Marko tresli mreže na mednarodnem turnirju

Urban Verbič, E2a, Miha in Marko Kotar, oba E1a, so z ekipo dolenjske tresli mreže nasprotnikov na rokometnem turnirju v Gospiču z mednarodno udeležbo. Na igrah so poleg dolenjskih športnikov nastopili še predstavniki Avstrijske Koroške, Unsko Sanjskega kantona iz Bosne in Hercegovine in Ličko Senjske županije iz Hrvaške. Rokometno ekipo Dolenjske je tudi tokrat sestavljala združena ekipa MRK KRKA in RK TRIMO Trebnje, igralce pa sta spremljala trenerja MRK KRKA Iztok Adamčič in trener RK Trimo, Benjamin Teraš. Nazaj grede so se ustavili tudi v rojstnem kraju Nikole Tesle. Miha je o turnirju zapisal...

V petek, 19.9. 2014, smo se ob 10. uri z mestnega stadiona Portoval odpravili na 12. Igre prijateljstva, ki so se letos odvijale v Gospiću. Po dolgi vožnji smo utrujeni prispeli v hotel Zagreb v Karlobagu. Ko smo se razdelili po sobah, smo nekateri zaplavali v morju, ki je bilo zelo hladno. Po kopanju v morju in hotelskem bazenu smo odšli na večerjo. Po večerji smo se vsi zbrali pred hotelom, kjer je bila otvoritev iger. V soboto zjutraj smo vstali že ob 7. uri. Po zajtrku smo se z avtobusom odpeljali v Senj, kjer smo imeli dve tekmi. Prvo tekmo smo bili prepričljivo boljši od ekipe iz Celovca, v finalu pa smo premagali še rokometaše iz Senja z rezultatom 26:10 in tako osvojili prvo mesto. Po tekmah smo se vrnili v hotel, kjer nas je že čakala večerja. Po večerji smo se utrujeni odpravili spat. V nedeljo smo lahko spali malo dlje. Po zajtrku smo se odpravili proti domu. Med potjo smo se ustavili v kraju Smiljan in si ogledali še muzej v rojstni hiši Nikole Tesla. V Novo mesto smo prispeli ob 15.15 uri.